I'm coming home - Reisverslag uit Cambridge, Verenigde Staten van Anne Leun - WaarBenJij.nu I'm coming home - Reisverslag uit Cambridge, Verenigde Staten van Anne Leun - WaarBenJij.nu

I'm coming home

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

31 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Cambridge

Ha trouwe lezers!

Dat was het dan, op weg naar huis! Nog even een laatste berichtje voordat ik over een half uurtje mag boarden en via La France op weg ga naar A’dam.

Er zijn nog zoveel dingen te vertellen over de laatste paar weken haha: ik doe Youp te kort door nog niks verteld te hebben over zijn bezoek en ons rondtripje door Canada (geweldig), heb de laatste weekenden nog even goed benut om de stad uit te gaan naar Acadia National Park (prachtig) en Cape Cod voor nog wat extra strandgevoel (heerlijk), en ondertussen heb ik m’n project ook nog naar behoren afgesloten (nicee).

Tis maar goed dat ik terug kom en alles gewoon kan vertellen, bespaart weer een hoop geschrijf ;)

Afgelopen week het hele avontuur natuurlijk nog even goed afgesloten met feestjes van het lab en van het huis, helemaal goed.

Baal er natuurlijk ontzettend van dat ik terug moet naar ons kleine, platte, en koude (?) landje, maar ik kan niet wachten om jullie allemaal weer te zien dus dat maakt het allemaal een stuk minder treurig.

Tot snel! xx Anne

  • 31 Augustus 2014 - 11:35

    Laura:

    Volgens mij kan jij terugkijken op zoveel moois en geweldigs wat jij hebt gedaan en meegemaakt in het afgelopen half jaar! En daarnaast heb je nog hard gewerkt ook!!
    Reflecteer daar de komende paar dagen maar even op, als je weer moet gaan acclimatiseren in dat kleine, nuchtere kikkerlandje zonder zoveel superlatieven ;).
    Ach, jij gaat zeker wel weer terugkomen daar.

    Liiefs Laura

    P.s. Als je toch nog even naar een Cambridge wil komen dat wat dichterbij is dan Boston, mag je me altijd hier in de UK een weekendje opzoeken! :-)

  • 31 Augustus 2014 - 14:53

    Ton Van Der Leun:

    Anne,
    Afscheid nemen kan moeilijk zijn, zeker als je het (zo begrijp ik uit alle berichten, goed hebt gehad !
    Veel geleerd, kennis gemaakt van "the way of living" van Amerikanen, een ander deel van de wereld gezien (je vader kwam terug in NL met enthousiaste verhalen), nog beter engels (americaans ?) geleerd ?
    Heb je nog een soort fotoboekje van je belevenissen daar ?

    Maar ik hoop voor je dat het dan toch ook wel weer lekker is om terug te zijn. Daarom: welcome back !
    Ton van der leun

  • 10 September 2014 - 21:47

    Erna:

    Hoi Anne,
    Wat superleuk dat je ons zo hebt laten meegenieten!
    Dankje.
    Hoop je te zien op de reunie,
    groetjes,
    erna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cambridge

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2014

I'm coming home

15 Juli 2014

Best for last - Overture

23 April 2014

Meet me halfway

26 Februari 2014

Boston - I think I like it

17 Januari 2014

De kop is eraf
Anne

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1489
Totaal aantal bezoekers 4604

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: